ترول خیلی خنده دار

 

 

ترول های خنده دار و بامزه

ترول

ترول

 

ترول

ترول | ترول جدید | ترول خنده دار

ترول

ترول

 


نظرات شما عزیزان:

MRF
ساعت0:58---22 مرداد 1392
ببخشید یه چیز دیگه:این باشگاه پرواز رو پاک کن اسم جدیدم رو با عنوان آبی لینک کن البته اگه مایل بودی منم لینکت کردم ممنون
پاسخ:باشه حتما خواهش می کنم


شهرزاد
ساعت8:35---21 مرداد 1392
جالب بود!! مخصوصا دومیه!!!

اعتراف می کنم یه 10 12 باری این کارو کردم،عوض هرکدوم دوتا چک ملس هم خوردم!!!!!
پاسخ:من هم 6 یا7 بار این کارو کردم ولی به همون میزان هم صندلیمو کشیدن!!!!!!!!!!!!


atieh
ساعت18:51---20 مرداد 1392
سلام وبلاگت عالیه ماهم علاقه زیادی به ورزش کشورمون داریم
پاسخ:مرسی از اینکه بهم سرزدی لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عکس ، ،

تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392 | 12:54 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.